My First Post On WordPress

11 09 2008

The Starting PointInilah pertama kali aku try blogging guna wordpress ni. Really recommended by blogger-blogger otai. Menang kekok sikit nak guna menatang ni. Tapi aku cuba la meneruskan usaha aku menggunakan wordpress ni.  Dengar cerita, WordPress ni lebih banyak function yang best berbanding blogger.com.

So, Kat blog ni aku lebih menceritakan tetang personal life aku.  Not in detail tapi yang aku rasa menyeronokkan kalau dicerita kat korang.

Sebagai permulaan, aku ni asal Sarawak dan hobi aku suka outing dan travelling. Itu saja yang aku nak intro kat korangbuat masa ini.  Selebihnya korang akan tahu juga dari entri-entri aku yang akan datang. Aku akan lebih menceritakan kisah aku ketika aku di luar dan bukan kisah ku di dalam rumah ni.

Well, stakat ni saja first entri aku untuk kali ini. Nantikanlah crita-crita dan pengalaman yang akan ku kongsi bersama korang.

Actions

Information

Leave a Reply

