Kontest Bola Oh Bola

9 03 2010

Aku rasa untuk blog ni baik aku join jer seberapa banyak kontest yang boleh. So, untuk kontest kali ini adalah kontest bola oh bola yang di anjurkan oleh mietos

Senang jer kontest ni, bab teka meneka ni aku memang dah mahir. Korang teka jer kat mana bola dalam gambar ni berada sepatutnya.

Aku rasa la, bola tu berada kat B atau F. Bukan Blue Filem tau. Hehehe…

So, Korang jangan tak join… Join ler skali…  Dua tiga kali pun boleh… Join kat sini yer… Tarikh tutup 15  mac 2010 ni… Cepat join jangan terlambat… Daa~~

Advertisements

Actions

Information

3 responses

9 03 2010
Wan Perlis

wan join gak

9 03 2010
mie

ok!!!
contest approved

10 03 2010
hajib

tenkiu… 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: