Kontest Bola Oh Bola

9 03 2010

Aku rasa untuk blog ni baik aku join jer seberapa banyak kontest yang boleh. So, untuk kontest kali ini adalah kontest bola oh bola yang di anjurkan oleh mietos

Senang jer kontest ni, bab teka meneka ni aku memang dah mahir. Korang teka jer kat mana bola dalam gambar ni berada sepatutnya.

Aku rasa la, bola tu berada kat B atau F. Bukan Blue Filem tau. Hehehe…

So, Korang jangan tak join… Join ler skali…  Dua tiga kali pun boleh… Join kat sini yer… Tarikh tutup 15  mac 2010 ni… Cepat join jangan terlambat… Daa~~